دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود آهنگ

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد - دانلود آهنگ شاد عروسی و تولد

پیوندهای روزانه

احسان خواجه امیری وقتی میخندی

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری وقتی میخندی با کیفیت بالا 320 و 128

Download Music Ehsan Khajeh Amiri Vaghti Mikhandi


متن دانلود آهنگ احسان خواجه امیری وقتی میخندی

وقتی میخندی مثل رویایی کاش خودت میدیدی که چقدر زیبایی
موج موهاتو قایقا میفهمن حال دریاییتو عاشقا میفهمن
وقتی هستی با تو شادم یادت دادم عشقو تو حرفام
من که با تو این دنیارو دارم چی میخوام
من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست
رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست
من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم
من اسیر تو بشم آزادم تو رها نکن که محدود بشم

میدونم دست خودت نیست نمیتونی این نباشی
نمیتونی وقت خندت اینقدر شیرین نباشی
تو نگاهم میکنی که غرق دریا شم که هستم
منو ساختن واسه اینکه عاشق باشم که هستم
من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست
رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست
من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم
من اسیر تو بشم آزادم تو رها نکن که محدود بشم
  • unknown tt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی