دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود آهنگ

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد - دانلود آهنگ شاد عروسی و تولد

پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ امیرعلی یا هیچکی یا تو

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ق.ظ

آهنگ امیرعلی یا هیچکی یا تو

دانلود آهنگ امیرعلی یا هیچکی یا تو با کیفیت بالا 320 و 128

Download Music Amir Ali Ya Hichki Ya To

دانلود آهنگ امیرعلی یا هیچکی یا تو



متن دانلود آهنگ امیرعلی یا هیچکی یا تو

بارون که میزنه آروم ،میشه همه چی با تو

بده دستاتو من فقط ،باید ببینم خنده لب هاتو

بارون که میزنه آروم ،میشه همه چی با تو

یا هیچکی یا تو من خودم ،یه تنه میسازم همه دنیاتو

تو که میدونی دنیامی تنهایی، نرو جایی که میگیره دلم

دلم پیش توئه نمیشه تو که دنیاشی، نباشی بی تو میمیره دلم

من و تو و نم نم بارون و شب، لیلی و مجنون و

پرسه توی خیابونو چه حالی، میده این لحظه

واسه داشتن این حال، میدم جونو

من و تو و حرفای جا مونده و کارای عقب، مونده واسه ساختن رویامون

فردامون آخ بزن ،بارون
  • unknown tt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی