دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد

دانلود آهنگ

دانلود موزیک جدید - دانلود آهنگ جدید - آهنگ جدید - آهنگ شاد - دانلود آهنگ شاد عروسی و تولد

پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید لبخند بزن با صدای رضا بهرام

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۴ ق.ظ

آهنگ های جدید رضا بهرام لبخند بزن

دانلود آهنگ های جدید رضا بهرام بنام لبخند بزن با کیفیت بالا 320 و 128

Download Music Reza Bahram Labkhand Bezan

دانلود آهنگ رضا بهرام لبخند بزن

دانلود با کیفیت 320

 

متن آهنگ لبخند بزن

دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی
بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم …
لبخند بزن دیوانه جان من که تورا دوست دارم لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم
دوست دارم تورا دوست دارم …
دلبر جانم بی اجازه قلب ما بردی کجا بردی ای عشق جانم هر نفس را بی هوا بردی کجا بردی
بی منت تورا دوس دارم بی علت تورا میخواهم …
لبخند بزن دیوانه جان من که تورا دوست دارم لبخند بزن آرام جان لبخند تورا دوست دارم
دوست دارم تورا دوست دارم …

  • unknown tt

نظرات (۱)

عالی عالی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی